Vanliga Frågor

Så snällt av dig att försöka kontakta oss! Har du en fråga om ditt paket? Läs då våra vanliga frågor och svar nedan, eftersom de består av de vanligaste frågorna. Du hittar troligen ett svar här! Vill du inte det? Då kan du alltid kontakta oss på kundservice@evajonsson.se.

1. Var är mitt paket?
Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på 2-4 arbetsdagar. Detta beror på att vi är ett företag som bryr oss om världen och naturen, så vi vill inte bara skicka några få beställningar varje dag. Vi samlar in paket i stora mängder och när vi når vår minimitröskel skickar vi dem alla på en gång. Vi hoppas att du förstår detta och vill hjälpa oss att skapa en bättre och hälsosammare värld.

2. Det har gått 4 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått mitt paket?
Vi beklagar att detta hände... Har du kontrollerat Track & Trace? Ibland fastnar paket i sorteringscentralen. Vänta ytterligare en dag. Vi är ledsna för besväret, men vi ser att i 95 % av dessa fall levereras paketet ändå. Har du väntat 4 arbetsdagar? Kontakta oss så hittar vi tillsammans en lösning.

3. Var hittar jag min track & trace-kod?
Så snart din beställning har skickats får du automatiskt en spåra & trace-kod. Det tar cirka 8 timmar innan du får en spåra & trace. Kontrollera också din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Tänk på att det kan ta några arbetsdagar innan din spåra & trace blir aktiv.

4. Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning med det spåra & trace-nummer som du fick via e-post. Track beställer du här.

5. Jag är inte nöjd med mitt paket
Kontakta oss med en förklaring och ett foto/video av problemet, så hjälper vi dig så fort vi kan.

6. Hittar du fortfarande inte det du söker?
Skicka oss ett mail på kundservice@evajonsson.se eller fyll i kontaktformuläret nedan!Vi garanterar alltid ett svar inom 48 timmar och hjälper dig gärna!